Aristokatten

Mijn eerste ventje heeft inmiddels het nest verlaten... Iefke en Monique hebben hem een prachtig mandje gegeven, en daar ben ik heel erg blij mee! Ik hoop nog veel van hem te mogen zien en horen!!

Ook O'Malley is inmiddels besproken, hij gaat verhuizen naar Finland! Het was eerst wel even slikken, het is natuurlijk niet om de hoek, maar ik hoop dat ik veel foto's mag ontvangen en ik hoop ook te horen hoe hij het gaat doen op de shows!!! Heel misschien mag zijn broertje Marc-Marie ook met hem mee verhuizen naar het koude Finland. Ik heb nog 3 weken om een dikke sjaal voor ze te breien!

Toulouse blijft lekker bij ons wonen, dus het wordt straks wel een stuk rustiger, maar gelukkig niet helemaal stil! De keurmeester was op de show in Nijmegen vol lof over mijn kleine meisje, dus ik ben nu al heel erg trots op haar!

Ze vond het heel erg leuk op show, dus mag ze volgende week weer een dagje met me mee op stap naar de show van Saint Pro in Gorinchem!

Misschien tot dan!!!