Update

Het is alweer even geleden dat ik hier wat neergezet heb!! Er is intussen veel gebeurd! De kleintjes groeien als kool en doen het zo ontzettend goed!

Afgelopen woensdag moesten ze naar de dierenarts voor hun eerste prikje, en wat waren ze stoer! Alleen O'Malley was het niet eens met het prikje, maar verder hebben ze geen kik gegeven! Het was een hele reis, maar ze hebben zich perfect gedragen, en zelfs het auto rijden was geen probleem voor ze. Ze zaten lekker knus bij elkaar in de mand en zaten lekker naar buiten te kijken. Van de terugweg hebben ze niet veel meegekregen, toen lagen ze in diepe slaap van alle indrukken. Ik ben zo trots op de kleine donders en op mijn meisje Duchess!! Ik had al wel verwacht dat ze een goede moeder zou zijn, maar ze doet het zelfs boven mijn verwachtingen zo goed! De kleintjes gaan boven alles en zelfs haar lekkerste snoepje neemt ze al mauwend mee de kamer in en legt ze voor haar kleintjes neer; te schattig gewoon!

Ik hoop gauw weer wat nieuws te kunnen schrijven, misschien wel over een nieuw mandje!??!